Skola på tisdag


Hej!
Hoppas att alla mår bra. Jag mår bra. Nu sitter jag och lyssnar på musik samtidgt som jag skriver. I helgen har jag varit hos pappa, vi har slappat. I fredags var Maddes föräldrar på middag där också, det var trevligt:-)
I lördags tittade vi på Svinalängorna, den är jättebra men samtidgt jättejobbig och hemsk. Nu är jag hos mamma och vi ska snart äta. Ikväll blir det kyckling, pressad potatis och pomfritt, det ska bli gott!
Idag har mamma och jag varit och handlat lite och så har hon hjälpt mig att ändra mitt lösenord på min msn! Nu är jag äntligen inne via datorn:-) Tiden flyger verkligen iväg, på tisdag är det skola igen. Jag går i skolan i 6 veckor, sen opereras jag. När jag kommer tillbaka är det praktik, första praktikveckan går bort för mig så jag praktiserar i 2 veckor. Sen är det en skolvecka och sen är det påsklov! 2012 kommer flyga iväg! Nej, nu ska jag går och äta, skriver en annan dag.
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0