Showdownträning och skola

Hej!
Hoppas att allt är bra med er och att ni har haft en bra start på vecka 3. Jag mår bra:-) Idag var det skola som alltid och vi hade Natur och miljö, ridning och teori. Idag hade jag en ny ´häst som heter Paris, han är så otroligt lugn och snäll! Innan ridningen hade vi Natur och miljö där vi pratade om jordbruk. Efter det var det lunch, vi fick spagetti och köttfärssås idag.
Ikväll har jag tränat Showdown och vunnit en match! Jag vann mot Hjalmar:-) Det känns kul! Jag ska träna nästa onsdag också. Nu tänkte jag skriva lite om måndagen också. Först på måndagen var det hundpromenad tils rasten- Efter det hade vi tjejgrupp. Då samlas man en grupp och pratar om allt möjligt, det som sägs stannar i gruppen. Sen var det lunch och sen odling då vi fick lära oss att dela blommrötterna för att sen plantera i de i nya krukor. Jag fick lägga ner lekakulor först, sen sätta ner blommans  rötter för att sen fylla krukan med ny jord. Efter det var det matematik. Sen var det svenska då jag skulle skriva klart min novell men just då hade jag idétorrak men igår fick jag den klar! Nu ska jag gå och duscha och sen var lite social innan jag går och lägger mig men jag bloggar snart igen.
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0