Ny vecka imorgon

Hej!
Hoppas att allt är bra med er och att ni har haft en bra jobb/skolvecka efter lovet! Jag har kännt mig väldigt trött och gör det fortfarande. Idag är det söndag och imorgon börjar en ny vecka. I helgen har jag varit hos pappa, vi har slappat och igår var vi och åt glass. Det var lika gott som vanligt:-) Den glassfabriken vi var på ligger i Kungsholmen. Där har de verkligen världens godaste glass:-)
I onsdags skulle jag ha ridigt men kunde inte eftersom de vita stövlarna var för stora att rida i så jag gick en promenad istället tillsammans med Åsa och Nadja. Som sagt så känner jag mig väldigt trött så det här blir ett kort inlägg. Imorgon är det redan vecka 3, tänk vad tiden går fort! I fredags var det djur och sist hade vi Idrott där det var avslappning, riktigt skönt:-) På tisdag är det ungdomsgården, längtar! På lördag ska jag och ett gäng till Harry b James för att fira Therese som fyllde 20 igår:-) Det ska bli trevligt! Nej, nu ska jag göra lite annat innan jag går och lägger mig så jag skriver en annan dag, ha det så bra tills dess och hoppas att ni får en bra vecka!
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0