Nu var det ett bra tag sen

Hej!
Hoppas att ni mår bra och att ni har haft ett bra nyår! Nu var det ju ett tag sen jag skrev och därför tänkte jag uppdatera nu. Just nu sitter jag och lyssnar på låten Så klart. Idag har jag bjudigt mamma på en räksallad och jag tog en pastasallad med kyckling, grymt god:-) Efter att vi hade ätit gick vi till Teknikmagasinet där jag köpte jättegrymma högtalare och en jättebra cd-spelare. Jag är riktigt nöjd med köpet!:-) Ikväll tänkte jag forsätta läsa Du gamla du fria. Gud vad tiden går fort! På tisdag börjar skolan för mig igen. Men nu känner jag mig så motiverad och jag vet att det kommer fortsätta gå fort! Nyår firade jag med min underbara vän Johanna, vi hade det jättekul! Vi åt Oxfilé och pressad potatis då, riktigt gott:-) Sen så tittade vi på smällare vid 12-slaget.
Vi var till badhuset en av dagarna, det var också jättekul!
Nu får ni ha en bra kväll så bloggar jag snart igen!
/Carro

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi hade det hur mysigt som helst :-)

2012-01-06 @ 08:13:01
URL: http://silversoftlive.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0