Exakt 3 veckor kvar på måndag

Hej!
Hoppas att allt är bra med er! Med mig är det jättebra, jag är väldigt trött och ska gå och lägga mig när jag har postat det här inlägget. Ja, som det står i rubriken så är det bara 3 veckor kvar tills jag opereras på måndag! Jag vill inte tänka på hur ont det kommer göra efteråt. Det ska bli så obeskrivligt skönt att bli av med knölen! I början lär jag nog bara ligga och vila men man ska upp och gå väldigt fort så det gäller att jag gör det hur ont det än gör. Ikväll ska jag till Glimten och träffa några av mina underbara vänner, det ska bli skitkul!:-) Igår var jag hos pappa och åt middag. Det blev fisk i apelsinsås och ris, det var jättegott! Nu ska jag gå och lägga mig. Hoppas att ni får en trevlig helg!
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0