Sportlov

Hej!
Hoppas allt är bra med er och att ni har haft en bra vecka. Idag har det varit djur hela dagen i skolan men först på morgonen satt vi på golvet och alla skulle ta ett garnnysstan och säga vad man skulle göra i helgen och sen skulle man minnas vad alla sa. Efter det gick vi ut, jag hade hästarna men jag hjälpte till med grisarna. Nu är jag hos pappa och nu har jag sportlov eftersom jag opereras på måndag, tänk vad tiden går fort! Jag hoppas inte jag får så ont men jag lär ha riktigt ont ett tag. Jag får hoppas på att det läker fort. Ikväll har vi ätit taccos, det var gott! Sen blev det hallonpaj till efterrätt! Nu får ni ha det så bra! Jag bloggar snart igen.
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0