Red en ny häst igår

Hej!
Ja, precis som det står så red jag en ny häst igår, han hette Oboy. Innan vi åkte och red och hade teori var det natur och miljö i skolan då vi pratade om ekologiskt jordbruk. Sen åkte vi till Ösermalm och föst red vi. Oboy var jättesöt och fin men alldeles för pigg för mig och därför v¨gade jag inte trava eftersom han är svår att få stopp på. Så medans de andra travade stod jag still med honom och det var lika bra, annars hade han säkert börjat galopera.
Idag är det torsdag och 15 dagar kvar tills jag opereras! Först hade jag djur och jag hade grisarna, de fick rent, ny mat och nytt vatten. Sen var det engelska, vi kollade på slutet av filmen om Susan Boyl och bestämde vilken kändis vi vill ta reda på fakta om och skriva om, jag valde Britney Spears. Nu är det rast, sen är det matte och djur. Ikväll ska jag åka och träffa hela dansgänget, ska bli trevligt:-) Ta hand om er och ha en fortsatt trevlig dag och så hoppas jag att ni får en trevlig kväll sen!
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0