Nu är jag opererad

Hej!
Hoppas att ni mår bra! Nu är jag opererad äntligen! Jag könner ingen smärta, foten är helt bedövad, det är så otroligt skönt! Operationen har gått jättebra och jag fick starka tabletter så jag inte skulle må illa när jag vaknade upp och det gjorde jag inte! Nu har jag en speciell sandal och bandage. Bandaget ska jag ha i 6 veckor, den 5 mars ska foten läggas om. Jag är uppe och går och vickar foten fram och tillbaka för att träna upp den så inte lederna blir stela och det går jättebra! Nu hoppas jag på att slippa knölen helt! Det ska bli spännande att se hur det ser ut då stygnen tas bort och den läggs om! Nu sitter jag och lyssnar på musik samtidigt som jag skriver. Jag får ibland ont i högerfoten eftersom den ansträngs mycket mer nu. Nu ska jag snart äta tortilini, det ska bli gott! Ha en fortsatt bra dag och en lika bra kväll!
/Carro

Kommentarer
Postat av: vispen

Hej kära du! Vad skönt att operationen har gått bra och att du inte har ont. Klart att vi ska höras och ses snart, jag har haft fullt upp den här veckan med en massa läxor och saker att göra utanför skolan. Men ikväll tror jag att jag är hemma och i så fall ringer jag dig. Kram

2012-02-24 @ 13:08:46
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0