Jag är proppmätt

Hej!
Hoppas allt är bra med er och att ni hade en bra och skön fredag igår! Idag har jag och Johanna varit och ätit glass, vi köpte 7 kulor var, det var så enormt gott! Finns ingen glass som slår glassen på Kungsholmen kan jag lova!! Sen har vi ätit grillmat till middag, först en varsin kebabrulle, sen köpte Johanna en hamburgare och jag en papperstallrik med potatismos så nu är vi proppmätta!
Imorgon är det söndag och då åker Johanna hem, tiden går fort! Imorgon kväll ska jag se Wallander. Jag har bara 2 veckor kvar i skolan innan det är lov för min del, det är otroligt! Nu får ni ha en bra lördagskväll och en bra söndag imorgon:-) Jag bloggar snart igen!
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0