En vecka kvar

Hej!
Hoppas att ni mår bra! Jag mår jättebra, jag tycker tiden går jättefort! Nu har vecka 7 börjat vilket innebär att det är exakt en vecka kvar tills jag opereras! Det ska bli så skönt att få operationen gjord även om jag vet att det kommer göra väldigt ont efteråt. Men sen slipper jag förhoppningsvis knölen helt! Idag var det först hundpromenad som jag gick med några till, nu är det ju riktigt soligt ute:-) Efter det var det rast och sen estetiskt då vi skkulle måla djur som finns på marken. Efter det var det lunch, vi fick fisk och potatis så jag tog bara en mjuk macka eftersom jag inte är förtjust i skolans potatis. Efter lunchen var det odling. Sen matematik. Idag på matematiken skulle alla ställa sig i storleksordning. Efter det var det svenska då vi pratade om vad olika ordspråk betyder och läste lite i våra böcker, jag läser en som heter Det fattas en tärning som är bra.
Sen var dagen slut.
På fredag har jag sportlov i 3 veckor, det ska bli skönt! När jag kommer tillbaka efter operationen är det praktik, det ska bli kul.

Kommentarer
Postat av: vispen

Oj, att ha tre veckors sportlov låter inte illa. Hoppas att operationen går bra och att vi hörs snart. Kram

2012-02-15 @ 13:18:34
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0