Tiden går verkligen fort

Hej!
Nu är jag i skolan och har rast. Vi åt nyss lunch, det blev fisk, potatis och Rommsås. Innan lunchen var det djur, jag hade grisarna tillsammans med Amelia. Tiden går verkligen fort:-) På torsdag ska jag till ortopeden och så kommer älskade Nicole hem! Har saknat och saknar henne så! Jag trodde jag skulle ut och gå hundpromenad men så blev det inte den här gången. Först när vi kom satte vi oss på golvet och tog några ansikten var. Varje ansikte besriver en känsla. Texempel trött, kär, förvirrad, nervös, pirrig, glad, irriterad och ledsen. Jag tog två glada. Jag är glad för att Nicole snart kommer hem, för att det är fredag och helg snart och för att jag ska på Idolfinalen ikväll!:-) Jag sitter och lyssnar på Da buzz, låten Let me love you just nu:-) Snart börjar vi och då ska vi se en film om hundar. Tänk att det är jullov om exakt en vecka idag! Det är verkligen helt otroligt!:-)
Ta hand om er och ha en trevlig helg! Lovar att skriva snart igen!
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0