Snart jullov


Hej!
Hoppas allt är bra med er och att ni hade en härlig tredje advänt igår!:-) Jag var med pappa, Madde och Elli igår, stannade där på middag och sen åkte jag till mamma och kollade på Beck:-) Vi åt Limechips som jag fick av Madde från New york:-) Om ni åker dit någon gång rekomenderar jag er att köpa det! Det är ungefär som Taccochips men skillnaden är att de smakar Lime:-) Det är så gott:-) Idag i skolan har vi diskuterat boken Vinterviken, svarat på frågor om vad vi tycker om boken och sett filmen. Man skulle svara på frågor själv och gemensamt.
Jag tycker filmen och boken var lika bra men i boken får man en mer detaljerad beskrivning. Först imorse hade vi djur och jag och Sara gick en promenad med King och pratade om allt möjligt. Efter promenaden var det lunch, idag fick vi Spagetti och köttfärssås:-) Imorgon är det julpyssel och bak eftersom det är Lucia:-) Innan promenaden kollade vi på 2 avsnitt av Trolltider. För er som inte har sett det någon gång eller kanske inte ens hörttalas om det så kan jag säga att det är en julkalender som gick 1979.
På fredag går jag på jullov! Det ska bli så skönt även om jag trivs i skolan. Är det någon som har sett Vinterviken eller läst boken? På lördag är det gården och julfest där, det ska bli skoj:-) Nej, nu ska jag slappa lite. Ha det så bra så bloggar jag snart igen!
/Carro

Kommentarer
Postat av: vispen

Tejna! Vad härligt att äntligen se att du har börjat blogga igen Carro! Jag ser fram emot att följa dig här och du skriver riktigt bra, bättre än vad du gjorde för några år sen när du bloggade sist :) Vilka sköna skoldagar du har, jag skulle inte ha något emot att gå i en sådan trevlig skola.

Det var kul att träffa dig i fredags, vi får ta och ses snart igen tycker jag! Sen får vi höras någon dag när jag inte är hes och förkyld, jag blev det idag, det kanske var du som smittade mig haha :P

Kram

2011-12-12 @ 17:38:19
URL: http://vispen91.blogg.se/
Postat av: vispen

Tjena! Vad härligt att äntligen se att du har börjat blogga igen Carro! Jag ser fram emot att följa dig här och du skriver riktigt bra, bättre än vad du gjorde för några år sen när du bloggade sist :) Vilka sköna skoldagar du har, jag skulle inte ha något emot att gå i en sådan trevlig skola.

Det var kul att träffa dig i fredags, vi får ta och ses snart igen tycker jag! Sen får vi höras någon dag när jag inte är hes och förkyld, jag blev det idag, det kanske var du som smittade mig haha :P

Kram

2011-12-12 @ 17:39:24
URL: http://vispen91.blogg.se/
Postat av: Nicole

kul!! du verkar ha det toppen i skolan ju!!

2011-12-13 @ 11:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0