Jullov

Hej!
Hoppas allt är bra med er! Idag är det fredag och mitt jullov har äntligen börjat! Även om jag trivs i skolan tycker man ju alltid att det är skönt när man får lov! Idag tittade vi först på Trolltider och sen hade vi ansikten. Jag tog 2 gula som betyder glad och en röd som betyder lycklig. Igår var jag och mamma hos oropeden och han tittade på min tå, vi pratade lite, han frågade hur jag vill göra och jag sa att jag vill operera och han berättade om risker som finns. Efter att jag hade visat upp tån och vi hade pratat lite gick vi till en annan docktor där vi bestämde tid och datum för operation:-) Men innan vi gick in till henne skulle man fykka i ett papper där man svarade på frågor.
Den 20 februari opereras jag äntligen!:-) Risken finns att knölen kommer tillbaka, det är 20 procents chans att den gör det. Sen har jag hört att det gör väldigt ont efteråt men slipper man den föralltid sen så är det ju jättebra! Det tar ett år att återhämta sig efter operationen.
Efter att vi hade haft ansikten var det dags för djur. Jag gick hundpromenad som jag gjorde igår också. Igår gick jag 2 hundpromenader och hade Matematik. Efter hundpromenaden igår åkte jag hem, köpte mat från grillen, sen åkte jag med mamma.
Idag har det varit uppträdande och alla som uppträdde var jätteduktiga:-) Jag uppträdde också. Jag sjöng Julen är här men jag hade inte övat någonting så jag kom av mig väldigt mycket men aja, det är sådant som händer. Rasmus sa att jag har fin sångröst:-) All tyckte det var jättebra.
Till lunch idag var det julbord och jag satt och åt i 45 minuter, det var så gott:-) Vi avslutade dagen med att kolla på sista avsnittet av Trolltider. Ikväll åker jag till pappa och imorgon är det gården och julfest!
Ha en trevlig helg och en jättehärlig fjärde advänt på söndag!
Ta hand om er och varandra:-) Jag bloggar snart igen!
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0