Hoppas på att synas i tv ikväll

Hej!
Nu är jag hemma och ska snart gå och duscha. Just nu när jag skriver det här inlägget sitter jag och lyssnar på Bombay dreams, den är så bra! Älskar både låten och filmen:-) Har låten i mobilen men kvalitén på Youtube är mycket bättre så jag ska fixa så jag har den kvalitén i mobilen också! Idag har vi sett avsnitt 14 och 15 av Trolltider. Vi avslutade dagen med Idrott som vi alltid gör på fredagar. Det var avslappning och massage eller boxning. Jag valde massage och avslappng:-)
Skönt sätt att avsluta på:-) Ikväll kommer jag ha på mig en rödrosa klänning, svarta tajts, en svart tröja och ett vitt linne under:-) Säg till om ni ser mig! Ta hand om varandra, er själva och njut av helgen nu!
/Carro

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fint att du bloggar :)

2011-12-09 @ 16:46:04
URL: http://silversoftlive.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0