Gården och uss julfest


Hej!
Hoppas att alla mår bra. Igår var jag på gården, vi bakade till julfesten, sjöng julsånger och hade det jättetrevligt! Jag hjälpte till att göra marsipanfigurer, sen bakades det även Chokladmuffins och pepparkaksmuffins.
På julfesten åt vi jättegod julmat och delade ut julklappar:-) En del bytte julklappar med varandra. Jag fick en jordgubbsskärare av Ronja. Julfesten var o¨ckså jättetrevlig!:-) Ikväll ska jag titta på Beck. Idag har jag varit och klippt mig, jag blev jättenöjd:-) Tänk att det är julafton på lördag! Det är otroligt vad tiden går fort!
Nu får ni ha en bra kväll och fjärde advänt så bloggar jag snart igen!
/Carro 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0