Amanda var verkligen värd att komma på första plats,

Hej!
Hoppas ni har haft en bra fredagskväll och verkligen njutigt av den! Jag var på Idolfinalen med en massa andra trevliga människor:-) Jag, Vispen, Niklas och en massa andra blev intervjuade till nästa nummer av Optimal, jag älskar att bli intervjuad! Nina intervjuade oss:-) Hon frågade vem vi hejade på. Jag sa att jag inte visste då eftersom jag inte har följt Idol utan bara sett en del så när jag fick den frågana hade jag beslutsångest kan jag lova! Jag tycker verkligen att Amanda var värd att komma på första plats! Vem röstade ni på? Robin var så klart också bra men Amanda slog honom rejält!:-) Jag skrek Amanda flera gånger och när han hade ropat ut Amanda ställde jag mig upp och skrek ja! Hon var så grym:-) Idag ska jag äntligen träffa världens bästa pappa och lillasyster:-) Nu hoppas jag på att det här inlägget publiceras när jag trycker det eftersom jag skrev om två gånger inatt och inget av de inläggen publicerades så det känns lite surt men aja, det är sådant som händer och det är inget att göra åt.
Ta hand om er själva och varandra nu och ha en trevlig helg och en trevlig tredje advänt imorgon!:-)
/Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0